Need more and more...


Lubię być miło zaskakiwana, w zasadzie, kto nie lubi? 
Doświadczyłam dziś czegoś bardzo miłego. Otóż dowiedziałam się, że pewna dziewczyna czyta mojego bloga i bardzo jej się podoba. Dowiedziałam się nie od niej samej niestety, ale to wcale nie zmniejsza mojej radości z tym związanym. Piszę te swoje bzdury stosunkowo krótko i jest to dla mnie przecudowne, gdy słyszę coś takiego. 
Generalnie widzę, że ktoś zwraca na to uwagę, czyta to, ale nie wiem czy się podobam. Trudno wymagać, żeby za każdym razem to zmuszało do odpowiedzi, moje marudzenie jeśli już, skłania do osobistej reflekcji, ale totalny brak reakcji sprawia, że uprawiam SZTUKĘ DLA SZTUKI. W każdej chwili mogę to przerwać i nikt nie będzie czuł, że coś stracił, ani ja nie będę czuła, że zbużyłam czyjś ład. Moim zdaniem odzew powinien być obiektywny i nieważne, czy pozytywny, czy negatywny. Wtedy chce się poszerzać horyzonty, pisać więcej, lepiej, sprawiać, że słowa, które przekazujemy naprawdę są coś warte. 

MOTYWACJA
jest kluczem do osiągania swoich kolejnych, małych sukcesów. Naszych motorków napędzających może być ogrom, mogą to być też ludzie. Osobiście uważam, że kiedy drugi człowiek jest motywacją, musimy być naprawdę zdetermminowani, bo uczucia łatwo zranić i szansę łatwo stracić. Ale stawiając sobie cele też osiągamy zamierzone efekty. Trzeba mierzyć siły na zamiary, ale równie mocno trzeba marzyć i zwiększać poprzeczkę. Jednak według mnie najlepszą strategią jest pokonywanie swoich słabości i udowadnianie przede wszystkim sobie, że "DAM RADĘ!", ale przy okazji pokazywanie innym, że nic Cię nie zniszczy, a zazdrość innych tylko Ci pomaga.
Niektórym, kopa da sukces, to, że wyaźnie staje się coraz lepszym, lub zupełnie odwrotnie; że trzeba dostać w twarz, spaść na samo dno, żeby sukcesywanie się wspinać na szczyt zwycięstwa. Ważne, żeby tę motywację odkryć, wtedy CHCE NAM SIĘ, nie ma przymusu, nie zastanawiamy się, tylko czujemy, że musimy coś zrobić i to robimy!

Starajmy się ją mieć zawsze przy sobie, inaczej staniemy w miejscu, a stając automatycznie się cofamy.




__________________________________
"Tyle ile masz, tyle jesteś wart!"
- Miuosh

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świat się kończy!

Skutki uboczne

#internet_friends #no_life #real_world_sucks