Spokojnie, kiedyś się znajdę

We wstępie dziękuję tym wszystkim, którzy po ostatnim wpisie nie szczędzili sobie słów krytyki ku mojej osobie. Naprawdę zawsze biorę sobie wszystko do serca, pod warunkiem, że ma ręce i nogi. Wiadomość w stylu...jakby to...że lekko się prowadzę naprawdę była zabawna. Drogi Obserwatorze,  jestem wdzięczna, że podzieliłeś się ze mną prywatnie tym spostrzeżeniem, nikt nie musiał czytać tych bzdur, skoro nie masz pojęcia o czym piszesz. To nie tak, że przeczytałam pierwsze słowa krytki i szaleję, serio. Cieszę się, że i do tego doszło! Ale niech to ma sens następnym razem. :)
Także, nie krępujcie się! Chętnie z kimś się skonfrontuję, filozofowanie jest spoko!

Nie wyrzucam tu przemyśleń, które gdzieś, kiedyś, od kogoś usłyszałam. Sama próbuję wypracować prywatne spojrzenie na świat. Nie ma opcji, na czymś będę się wzorować, moje poglądy z czasem ustosunkują się ku jednej ze stron, ale ja ciągle nad tym pracuję. Popełniam błędy, robię głupoty, piszę bzdury (według niektórych). Dlaczego ktoś w tym widzi problem? Jeśli nikogo nie krzywdzę, dajcie mi wolną rękę. Skoro jestem w błędzie, sama muszę do tego dojść. Kształtowanie poglądów opiera się na stykaniu ze sobą wszystkich opinii. Nie ma sensu słuchania tylko jednej ze stron. Chcę być obiektywna, żeby móc być pewną tego, jaką drogę obrałam, w co wierzę, co ma dla mnie sens. Nie zliczę momentów, ile razy dostałam po głowie, bo przegięłam w tym swoim indywidualizmie, albo po prostu przez brak dostatecznej wiedzy wychodziłam na idiotkę. Człowiek powinien się uczyć na błędach. Tak też robi. Teoretycznie...Każdy wie, jak jest. Nikt z nas nie jest wszechwiedzący, zdobywamy co chwilę nowe doświadczenia i musimy je odpowiednio wykorzystać. Uczymy się cały czas. 


Krótko i na temat. Bądźmy wyrozumiali. Rozmawiajmy. Rozmowy są super!




_________________________________________
"Spotkało mnie w życiu wiele strasznych rzeczy.
Niektóre z nich wydarzyły się nawet naprawdę."

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świat się kończy!

Skutki uboczne

#internet_friends #no_life #real_world_sucks