"Because I'm happy..."

Tydzień  to sporo czasu, a niektóre dni potrafią być totalnie zaskakujące.
Takie tam szokujące informacje.

Nie wiem, czy tydzień temu pomyślałabym o takiej sytuacji. Okazuje się, że w tak krótkim czasie możemy poznać, może zaledwie maleńki, kawalątek ludzkiej historii. Wcale tego nie chcąc i nie rozumiejąc na początku. Otwartość i nieco bezczelności dobrze używanej pozwalają na naprawdę sporo. 
Nie, to nie będzie wpis moralizujący, ani głęboki. Będzie bo uśmiecham się w środku.
Bo podobno w środku właśnie jestem szczęśliwa. Zatem mam nadzieję, że z czasem sama to odkryje. 

Wiecie, że można śmiać się wciąż i nieustannie? Ja nie wiedziałam, i do tej pory mnie to szokuje; jest to tak samo niesamowite, jak i cudowne.


Śmiech lekarstwem na wszystko, śmiech z powodu wszystkiego, śmiech, bo cisza, śmiech, bo chęć bycia poważnym. Uczę się. Jest ciężko, ale i zabawnie. Polecam każdemu.

Śmiejmy się jak najwięcej! :)




_________________________________________
"Today give a stranger one of your smiles.
It might be the only sunshine he sees all day."
- H. Jackson Brown

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świat się kończy!

Skutki uboczne

#internet_friends #no_life #real_world_sucks